Thursday, February 9, 2012

KETAWA MELODI KEHIDUPAN


Ketawa..(hahahahaha) anda suka ketawa?? saya adalah seorang yang suka ketawa. Ketawa membolehkan saya lupa kepada keadaan sekeliling dan saya tidak pernah bosan ketawa. (hehehehehe)

Terlalu banyak faktor yang boleh menyebabkan saya ketawa. Tidak terkira rasanya perkara-perkara yang boleh menyebabkan saya ketawa. Selain daripada melihat gelagat manusia, lawak jenaka teman seperjuangan, keadaan alam semulajadi malah perbuatan diri sendiri samada secara sedar mahupun tidak sedar boleh membuatkan saya ketawa.

Salahkah ketawa?? hmm INGAT.. ketawa-ketawa juga, silap hari bulan kena pelempang..(hahahahaha) indahnya ketawa..ada yang mengatakan ketawa itu sihat tapi kalau terlebih membawa padah..wahh dalam maksudnya tu. Ada faedahnya apabila kita ketawa dan ada juga buruknya apabila kita ketawa.

Ermm.. apa sebenarnya maksud ketawa?? bagi diri saya sendiri, saya mendefinasikan ketawa itu sebagai satu perbuatan secara tidak sengaja mahupun sengaja yang menyebabkan saya tergelak apabila melihat perkara-perkara yang menggelikan hati. Erti kata lain perkara-perkara yang melucukan. Bestnya ketawa..hehehehe.


2 comments:

mush said...

some more entri pleaseeeee

Arie Shari said...

ok wait..hehehe